wanna be with you.

jag är nyss hemkommen från stadens alla gator.
var student firande ikväll och jag var där och kikade.
började med att jag, kajsa & massa till förade vid lövsta ip! roligtroligt :)

sen åkte vi in till stan och gick på kebab baren så dennis kunde köpa ja kebab.
sen gick vi till österäng där det var fullt med människor med vita studentmössor, ja träffade ju såklart andra människor också så det var kul!
vid 12 stod alla studenter vid rådhuset och även typ hela östersund, blev typ klämd i folkmassan..

vi blev less av att stå där så då gick vi ner till kebab baren igen för då var jag hungrig den här gången, köpte strips och fick gratis sås till så det var toppen!
emil och filip kom också och köpte kebab och gjorde oss sällskap!

samarfattar kvällen som en bra kväll!

atm så sitter jag och dricker cola och ska lägga mig.
ska upp och kolla på min brors fotbolls matcher imorgon!
ska även grilla hos mormor, yummi :D

menmen, nu ska jag inta sängläge. hörs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0