what doesn't kill you makes you stronger, stronger, just me myself and i

jag börjar tro på riktigt att jag har brytit tån eller något, den är svullen och gör ont när jag går på foten :(
visar det sig att det är en nått med den så tänker jag inte gå på kryckor iaf, det är alldeles för jobbigt!

iaf så sitter jag vid datorn och läser camillas blogg, ni vet hon från big brother?
förövrigt sitter jag och väntar på att klockan ska bli 17.05 för då är det greys anatomy, världens bästa serie!
efter det ska jag åka till mormor och äta pizza :D ville inte sitta i min ensamhet och äta så då fick det bli alternativ mormor!

sen ikväll blir det nog så att jag träffar jennie, har ju ingen skola imorgon så behöver inte oroa mig för någon tid!
men nu ska jag fortsätta läsa bloggen, ni hittar den här om ni vill läsa den!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0