vill inte vill inte vill inteeeee!!!

jag är så nervös att jag nästan kissar på mig, spyr & har nog den största gråtklumpen i halsen!

nationella proven har dragit igång och idag är det första, muntligt i svenska..
vi ska prata om ämnet relationer och nånting man har en stark relation till, jag ska prata om Lazy!
när jag skrev om henne igår började jag gråta, gör jag det när jag ska prata så är det ju bara hemskt!
det resulterar ju då att ingen kommer höra vad jag säger!

men det är ju nånting jag måste göra, prata inför en grupp även fast det är faktiskt det värsta jag vet!
men jag får ju f om jag inte gör det, så det är bara att bita ihop och göra det ändå..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0