every time my phone vibrates, i wish it was a text from you.

hejsan!
det var ett tag sen jag bloggade nu kände jag..
har ju haft långhelg den här helgen och hela dagen har jag gått runt och trott att det är söndag..
fick ledigt i onsdags klockan 10.50 efter nationella som jag hade i den där mindre gruppen, och provet gick sämst..
på kvällen drog jag ut med johanna, kajsa och charlie bland annat, drog på kajsas klassfest som var vid frösöstrand.
senare drog vi på en fest vid okq8 typ, hon som hade festen drog dock på krogen haha.. men sen kom hon tillbaka och då kom det lite mer folk så jag hade en rolig spontan ute kväll!

i torsdags var jag med jesper, kollade bara på film och så, sen blev jag dissad för krogen.. vill också vara i krogåldern.. men den kommer den så småningom!
sen igår gjorde jag ingenting, sov typ haha!
idag har jag inte heller gjort nånting typ, städat, tvättat och sovit lite mer..
ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra, slängde nyss iväg ett sms till kajsa och frågade om hon ville hänga med mig, hoppas på det bästa!
men nu ska jag se på wallander en stund med anton, vi hörs senare :)

brist på bilder har väl alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0