if you do not love me, do not say you do and lie, you fucking idiot.

jag är less på att skolan går sämst,
jag är less på skolan,
jag är less på att vara kär,
jag är less på att vara less,


sitter på skolan och ska snart ha muntligt nationellt prov i matte, ska ha det med olivia, bill & erik så det blir nog bra!
om jag har provet nu så slutar jag efter lunch och det är ju ännu bättre! :D
ska åka och storhandla med mamma efter skolan & sen hem och städa..
imorgon är det fredag, sköööönt! ska nog ut med ebba och olivia på kvällen, jag hoppas det iaf!
igår var jag och fikade med kajsa på törners, finvännen min <3
nej nu är det nog dags för prov!
typ nått sånt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0