mirror mirror on the wall

som vanligt så har jag precis kommit hem från mormor, var där och fikade och åt frukost, vaknade vid 14 i morse!
somnade inte förrän vid 4 så det var väl inte så konstigt..
atm så sitter jag i soffan med min bror och kollar på wallander - mastermind, läskigaste wallander genom tiderna, äckliga ljud och fula ansikten.. :(
imorgon är det skola, börjar egentligen 10 men ska på ett möte vid 9 så..
slutar vid 14 nångång eftersom jag inte har naturkunskap, så då ska jag ner och anmäla mig till wendlas sommarkurs! älskar verkligen att träna så det blir gött!

ska även beställa eller köpa min älskade iphone till veckan, har väntat sen i januari nu så nu är det verkligen dags :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0