burlesque

mitt sällskap lämnade typ precis mig,
åkte buss in till stan med johanna, kajsa och isabell på hemmakväll och hyrde massa filmer, bland annat paranormal activity och burlesque. paranormal var stört äcklig och jag ska ju se fyran på bio men det är oklart om jag vågar.. hoppas sällskap vågar, då får jag gömma mig bakom honom haha!

isabell drog typ vid 1 tiden nångång och vid 2 kom dennis. och nyss gick dom.

ska ladda ner nyaste johan falk filmen nu tänkte jag,
imorgon ska jag till mormor och skriva ut bilder på tatueringen jag ska ha och även gå till farmor och fixa min danskläder, 11 dagar kvar till showen, hoppas ni kommer!

nej nu ska jag borsta tänderna medans filmen laddar, godnatt på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0