don't you worry child

fy satan i helvete vad jag är avundsjuk på alla som ska se swedish house mafia, ångrar som fan att jag inte köpte nån biljett..

var på mattestöd i en halvtimme imorse, sen jobbade jag mycket aktivt på naturkunskapen med felicia och matilda, eller ja inte alls. vi lyssnade på musik och pratade massa istället!

slutade vid 11, då åkte jag till elgiganten med johanna som fixade sin telefjunk och sen åkte vi hem.

just nu väntar jag på att mamma ska komma hem med pizza, tjockismat <3

sen blir det utgång med älsklings frida! hoppas jag haha

håller även på att se nya johan falk filmen, och fy satan vad bra den verkar! den hackar sönder lite då och då, så jag pausade den en stund, men ska fortsätta på den nu!

johan falk är ett hett tips om ni gillar svenska filmer, finns 11 eller 12 stycken, så ladda ner och se!!

 

 
min fina joel <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0