en lista snodd av maja!

Berätta om senaste ... Låt du hörde: http://open.spotify.com/track/4eZFGTChrAaGk0l4hMXamC den är chill! Film du såg: johan falk - alla råns moder, älskar johan falk!!! Mat du åt: kyckling med lis! det maka bla! Kram: den gick nog till johanna inatt tror jag! Puss: den fick jag inatt, den var bra! Känslan: den var blandad, grät som ett as iaf.. Bråk: jag hatar och bråkar, gör det aldrig, var nog ett tjafs med mamma eller när jag var låtsas sur på linus! Resa: gotland, om det räknas som en resa? Glädje: oj jag vet inte, i torsdags kväll var jag glad! Längtan: just nu längtar jag som ett jävla svin tills jag ska tatuera mig!!! Dröm: var en mardröm och johanna mördade mig med en gaffel.. HAHAHAHA Personen du träffade: linus Personen du pratade i telefon med: det var johanna det! Personen du fick sms av: var från linus där det stod "<3" Gången du var utomhus: för bara någon timme sen. Gången hela din familj åt middag tillsammans: oj, i söndags tror jag. inte så ofta det händer.. Här kommer några antingen-eller-frågor! Storstad eller landet: storstan! Hamburgare eller pizza: kebab!! nerrå, men pizza kanske Kött eller fisk: kött för fan! Hund eller katt: hund för i helvete haha! Aftonbladet eller Expressen: aftonbladet McDonalds eller MAX: donken <3 Charter- eller skidsemester: ja inte skidsemester i allafall! haha vilket lysande svar Sport eller nyheter: nyheter! kollar på lokala varje dag typ Hockey eller fotboll: hmm, jag skulle spela fotboll men hockey killar är mycket snyggare!! Ljushåriga eller mörkhåriga killar: såna här frågor blir jag så trött av. det spelar väl ingen roll. huvudsaken är att han är fin och snäll och glad och tycker om en. Sommar eller vinter: båda! för sommaren är så himla bra när man kan bada och ligga i solen och äta glass alla dagar i veckan och vintern är så mysig med knarrsnö och jul och pepparkakor. Fem saker du alltid har i ditt kylskåp? juice, mjölk, vaniljyoghurt, cola, hmmm smör! Fyra saker du inte kan vara utan? kärlek, dansen, min mobil & spotify!! 3 saker du inte kan äta? fisk, dillchips, äckligaste chipsen som finns! laktos grejer, fast mjölken ligger mig varmt om hjärtat! <3 Två saker som gör dig glad? det finns inget som gör mig så glad som omtänksamma människor. och dansen! En sak du gör oftast flera gånger i veckan? dansar, det bästa jag vet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0