i don't know what to do.

johan falk filmen jag såg inatt var så jävla äckligt bra!!
så den ska ni se!

snart ska jag gå över gatan till farmor och fixa danskläder, för jag kan inte ens trä en symaskin själv haha!
sen ska jag göra lite matte och bara ta det lugnt, har blivit förkyld.
är jättesnorig och har ont i huvudet.

vet inte hur mycket jag kommer blogga nu för jag ska träna måndag, torsdag, måndag, tisdag, onsdag och på torsdag är det show. så träningen och skolan kommer först!

nej nu måste jag verkligen bege mig mot farmor, vi hörs lite senare!

" i've tried playing it cool
but when i'm looking at you
i can’t ever be brave
cause you make my heart race
and i need you here with me now
cause you've got that one thing"





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0