mitt hjärta är ditt att förstöra

kom hem från basketen för ett tag sen, och det gick riktigt dåligt.. jämtland förlorade med 55-95 mot södertälje. ska snart mot stan och träffa johanna och kajsa, får se när jag kommer hem och om jag överlever kylan, inte så hundra på att jag gör det om jag ska va ärlig med er! fruktansvärt jävla kallt ute. inatt sov jag hos linus, det var mys det! fick dock sitta ute och vänta i en kvart på att han skulle komma från gymmet, menmen! har även träffat hans bror och hans hund och fy satan vilken fin och snäll hund. har ju alltid varit väldigt hundrädd av mig eftersom jag blev biten då jag var liten, men den här var en av dom snällaste jag har träffat! ska nu se på one tree hill och äta chirre och dricka cola medans jag inväntar mina amigos! nu vart det lite om mycket i det här inlägget men det är bra!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0