sånt här är kul ju!

Fem SKULLE
 
Skulle du vilja vara längre? ja lite!

Skulle du vilja väga mer?
nja, lite mer iaf!

Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon? 
inte arg kanske, ledsen skulle jag ju bli!

Skulle du vilja ha sex med en kändis?
vem skulle inte vilja? ;)

Skulle du vilja dricka dig full nu?
haha jaa..
Tio KAN

Kan du röra på öronen? ja när jag äter haha

Kan du slicka dig på näsan? nej det kan jag inte

Kan du kolla i kors med ögonen? japp!

Kan dina föräldrar lita på dig? ja det kan dom

Kan du låta bli att prata på 4 timmar? ja när jag sover!

Kan du vara på fest utan att dricka? japp!

Kan dina vänner lita på dig? absolut!

Kan du tänka dig att pierca naveln? har det redan!

Kan du suga? haha det får du fråga nån annan om!

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? nej, har jag pengar så ryker dem direkt när jag ser nåt som jag vill ha :(

Fjorton HAR

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? jorå, det har dom väl

Har du ett syskon? japp, en broder

Har du varit full den här månaden? jao

Har du någonsin haft sex med någon? ja

Har dina föräldrar ljugit för dig? många gånger tyvärr..

Har du redan tröttnat på dom här frågorna? nej

Har du borstat tänderna den senaste timmen? nee

Har du pussat någon som är fyra år äldre? japp

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? yes

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? nej

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? det har jag

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? haha jaa..

Har du ljugit på någon fråga än då? nej, då blir det inge kul ju..

Tjugo VEM

Vem är din bäste vän? kajsa burman

Vem älskar du? mina vänner & min mamma

Vem hade du senast sex med? det säger jag inte ;)

Vem vill du bli full med? justin bieber hahah!

Vem är den bästa artisten? justin där med!

Vem pratade du senast i telefon med? johanni

Vem är snyggast i världen? joel kinnaman

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det? frida vågberg :')

Vem är snällast i världen? det är många det

Vem vill du prata med? jennie, face to face!

Vem sov du med senast? linus

Vem såg du full senast? hahah frida i fredags!

Vem vet allt om dig? kajsa vet nog det bästa, den som vet precis ALLT är nog bara jag!

Vem kramade du senast? matilda

Vem kan berätta allt för dig? dom som vill!

Vem hatar du? haha det vet jag inte..

Vad blir ditt namn baklänges? adirf

Har du gjort en snöängel i år? nej, inte än

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?  3 dagar i think

Har en dröm gått i uppfyllelse? ja

Tycker du att sengångare är söta? haha skitsöta

Har du någon gång testat karate?  ja, hemma hahah 

Första sporten du gick på?  basket

Minimorötter eller pommes frites?  pommes frites

Vad längtar du mest till just nu? att få umgås med en person

Hur gammal har du tänkt bli? tills de tar stopp hade jag tänkt! 

Har du haft vattkoppor? ja

Vad drömde du inatt?  att min tatuering blev jätteful :(

Vilken tv-serie är bäst?  grey's anatomy & 112 - på liv och död 

Vad åt du senast?  cheese!

Höga eller låga strumpor? låga

Vad är du mest rädd för i hela världen? mycket som jag är lika rädd för

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?  japp!

Vad har du för färg på ditt påslakan? vad är påslåkan? det i min säng är vitt och blått

Bikini eller baddräkt? bikini

Snyggaste läraren?  hmm, björn kanske

Är du mörkrädd?  lite då!

Har du någon gång haft på dig ett par trosor?  nej, vad är det? sämst fråga..

Riktig gran eller plastgran? riktigt gran skare va!

Tänt eller släckt när du ska sova? släckt

Godaste drickan till frukosten?  juice eller te 

Vill du bli president? hell no

Har du spelat tjej i en teater? ja

Duscha eller bada? badaaa

Har du gråtit i skolan nån gång? ja

Hur tar du dig till jobbet? buss eller bil om ja har tur

Har du någonsin sminkat dig som punkare? haha nejje!

Sjunger du på toa? nee

Vilken färg har din jacka? svart eller brun 

Använder du långkallingar? nej

Är du höjdrädd? som fan

Vilket land vill du åka till? miami, om det är ett land?

Vad var det senaste som fick dig att skratta? johanna, hon brukar alltid lyckas!

Vad ska du göra NU? fortsätta svara på frågorna nedanför då

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? ja

Har du sett din bästa vän gråta? ja

Vilka vitaminer åt du när du va liten? vet inte

Har du fått någon komplimang idag? ja

Har du varit med i en rättegång? ja

Är du polare med grannarna?  nja, vissa

Vilka språk talar din mamma? svenska

Vilka länder har du bott i? sverige

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? idag

Gay? nej

Har du däckat/spytt för att du druckit?  jajemen..

Har du täckt någons hus med toalettpapper? brukar göra de ganska ofta

Suger det här? ne

Har du varit på stranden? yes!

Har du haft en stalker? det vet jag inte

Minns du din/dina musiklärares namn? per

Hur bra är din syn?
funkar nog bra

Har du varit på ett party? ja

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? ja, fett coolt ju! 

Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror? att du bör tänka om lite

Har du varit utomlands? ah

Har du sett din bästa vän naken? när vi var små

Vilket är de bästa bröllopet du vart på? det kan jag inte svara på förrän jag har varit på några

Var är dina syskon just nu?  anton är i vardagsrummet

Vad var den senaste drömmen du minns? den jag hade inatt

Vilken tid gick du upp i morse?  halv 9

Vad ska du göra i helgen?  bli frisk 

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?  jag vet inte, och jag orkar inte gå och kolla haha

När va du riktigt sjuk senast? när man är magsjuk så är man det anser jag!

Vem är den senaste kändisen du tog på?  hmm, det var nog när jag och chad michael murray duschade med varann igår kväll! gick hett till ;) 

Vad finns i din bakficka? nothing

Har du färglinser? nepp

Vad gjorde du kl 2 inatt?  jag sov nog

Vad är det första du gör på morgonen? kollar mobilen

Vad ska du göra efter det här? nu ska jag hämta cola!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0