tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker.

hej på er!

vaknade för en stund sen av att mamma ringde.. börjar egentligen 9.45 idag men jag ska vara duktig och gå på mattestöd, bestämde det igår på mitt utvecklingsstöd, att jag ska försöka gå på det varje fredag.

så nu sitter jag och lyssnar på musik och ska strax gå och göra mig någon frukost, hungrig ju.. :(

slutar vid 11 tiden, då har jag inga planer om vad jag ska göra. jag och min bror ska iaf vara ensam hemma ikväll, eller ja min morbror kommer och ska va med anton eftersom jag ska ut. men vi ska betälla hem pizza till middag, goooooott!

nej nu måste jag faktiskt äta, gillar ju inte och stressa så det är bäst och skynda sig nu!

vi hörs senare





nyvaken och fin!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0