this is what i'm made of.

det jag har gjort idag är att gått runt och små ätit (småätit?), det är inte bra men jag gör det ändå, kollat på johan falk & även sovit en stund, skön dag! har även knarkat ipren för min mensvärk så förhoppningsvis är febern borta.
ska på skolan imorgon, segt men har ju nått och göra då iaf!
också så ska jag följa med johanna på en grej.

jag ska även besöka farbror doktorn och ta reda på varför jag är sjuk hela tiden, hade ju såhär för flera år sen, alltså feber var och varannan dag och då hade jag järnbrist och fick äta tabletter och jag börjar tro att jag har fått det igen så..

ja nej nu börjar jag få ont i fingrarna, ska göra mig en kopp te och börja om på one tree hill tills jag har fått säsong 8 & 9, sounds good!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0