"välkommen till röstbrevlådan, tala in ett meddelande efter tonen"

det värsta jag vet är när folk inte svarar i telefon & att vänta på folk, aaah finss inget värre!

imorse eller ja alldeles nyss när jag vaknade så hade jag en sprängande huvudvärk, mensvärk och en flod snor rinnandes ur näsan, sounds good right?

så jag valde att stanna hemma, om jag går på skolan idag kommer jag bara bli ännu sjukare tills imorgon och jag är så less på att va sjuk varje dag..

ska iaf in till skolan till 10.30 för att träffa skolsköterskan, sen åker jag hem och bäddar ner mig i sängen..

ja nej nu ska jag börja leta mig nånting att äta!

ma råkes


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0