got 2 luv u

klockan är nu 4 och jag sitter fortfarande i mina sovkläder, söndagar är fint!
igår tillbringade jag min kväll med amelia, vi satt och pratade om allt från himmel och jord, åt naturgodis och såg på film, min fina vän!
somnade nångång vid 12 och vaknade vid 10, kikade då på new moon och åt frullen nerbäddad under täcket i sängen.
sen har jag även pluggat engelska då det nalkas prov på torsdag, glosorna känner jag mig säker på men det andra kommer nog gå åt rena helvetet då engelska inte är någon större favorit i min lilla värld.
har tagit en paus från det och ska nu se på eclipse, och sen äta kyckling och ris!
sen blir det en tidig kväll ikväll, då jag ska upp 06.20 imorgon..
nervös [email protected]



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0