update from my iphone!

atm så sitter jag i soffan med en kopp te i handen, smsar lite och kollar på beck - levande begravd. ska nog gå och lägga mig efter den för är väldigt trött idag..

tänkte berätta vad jag har gjort i helgen, var ute i fredags hos stina och drack vin och hade det skoj med folk!
gick sen in till stan med kajsa, johanna, einar & vile för lite mat på donken.
hände även lite grejer då men det är inget jag tar upp här!
kom hem vid 2/3 tiden och somnade typ på en gång.

i går var jag först på skopunkten och köpte nya skor, igen :$
sen åt jag middag hos mormor och morfar, var även med johanna & kikade på film!
sen vid 2 tiden hämtade jag, anton, morbror upp mamma och pappa från ett 50-års partaj!

idag har jag inte gjort nånting förutom och plugga, duktig tjej :)

nu har beck börjat och jag ska fortsätta smsa :')

vi hörs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0