hos mormor

hej på er!
idag började jag 8.15 & slutade 10.30, ganska skönt om jag får säga det, skulle egentligen haft ival till klockan 14, men jag ska börja med det nästa vecka istället.
just nu är jag hos mormor och ska fika, en standard jag har!
ska snart åka hem och duscha och fixa lite.
ikväll ska jag kanske träffa johanna och mysa med henne.
imorrn ska jag på stan med mormor och kolla på en väska och kanske ett par nya skor.
ska även köpa lite presenter till mina små flickor som har kalas på söndag, mysis!
har även gått runt och sökt lite jobb här och var i stan, så ska fixa till några cv och lämna ut och hoppas på det bästa!
men nu ska jag fika, vi hörs!

ge mig en väska & ett par primeboots nu!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0