slut på det roliga

igår var jag och anton till min kusin på ett lite försenat 30 års firande, det var en superrolig kväll med god mat & dryck och roliga lekar. avslutade kvällen med en skön liten promenad med anna trots att det bara var 6 (?!?!?!?!) grader ute, menmen!
idag har jag och anton varit i stan och kollat på the jam och det var lika bra iår som förra året, sjukaste var hoppen med skotrarna och crossarna!
sen gick vi till farmor och åt middag.
gick sedan till johanna som är precis hemkommen från turkiet, vi hade som vanligt filmkväll med chirre & dirre.
fick mig även en bodymist från victoria secret också, gosen!
imorgon ska jag och anton äta middag hos mormor, blir trevligt det! och så ska det ju va finväder så det blir ju ännu bättre.
och på måndag börjar skolan också, vill verkligen inte...
nu ska jag i vanlig ordning kolla på greys och sedan sova.

kan fortfarande inte lägga upp bilder med den här datorn, men på instagram hittar ni dom! - fridavagberg


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0