19951219

nu är det inte länge kvar tills jag fyller år, mindre än 1 timme tills det är 18 år sedan jag såg världen för första gången.
imorgon kommer jag kunna sjukanmäla mig, gå på krogen, köpa folle, cigg samt snus, köpa trisslotter och köpa medicin på apoteket!

i vår familj har vi alltid haft en tradition att den som fyller år får bestämma middag, vad som ska ses på tven och svara i telefonen.
det med maten brukar jag och anton fortfarande få bestämma och imorrn ska vi äta på eastern palace, det ska bli riktigt riktigt gött!!

nu ska jag kolla klart på one tree hill och när jag vaknar imorrn är jag ett år äldre!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0