bingolotto

imorse tänkte jag vara smidig att åka till stan tidigt och köpa dom sista julklapparna, men jag var ju inte ensam om man säger så. herregud vad mycket folk det var överallt!! 
när jag var klar så träffade jag min moster och vi vandrade runt ett tag innan vi åt sen lunch/tidig middag på shanghai wok, stört gott!

nu sitter jag mamma och anton och kollar på uppesittarkväll, en riktig tradition enligt mig, börjar bli hungrig så vi ska nog fika snart.

det är helt sjukt att det är julafton imorgon, det är ju helt klart årets mysigaste dag!
morgondagen kommer gå till så att min pappa kommer först att komma hit så vi kan öppna julklappar via familjen, sen går vi upp till min faster för en jullunch och kalle anka (som är det bästa på hela dagen) och sen öppna mer julklappar.
sen efter det åker jag mamma och anton till mormor för att äta julmiddag och avsluta kvällen där.
det andra som är bäst med julafton är maten, mormors köttbullar, prinskorv, lax och sill. love it!
sen som ett bra avslut på kvällen så visas tomten är far till alla barn på tven, den är ju riktigt rolig!

jag kommer ha med mig kameran jag lånat från skolan imorgon så det blir mycket bilder från dagen!

 
såhär såg jag ut förra julafton, kommer ha svart klänning även detta år.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0