dagen efter

igår hade jag tjejerna här på middag och lite dricka innan krogen somsagt och det var jättemysigt och fick jättefina presenter!
sen var det ju krogen invigning och jag hade riktigt roligt!
när cuprum hade stängt gick jag och johanna till donken och satt där till klockan 4, sen gick vi hem och fick gå sällskap av hans.
jag och hans satt i mitt trapphus och pratade om allt möjligt och halv 6 kom jag in ha ha..
idag däremot har jag mått så jävla dåligt hela dagen, mått illa, varit skakis och kallsvettats.
men tvingade mig ändå upp ur sängen för att baka tills imorgon då släkten kommer hit!

nu har jag precis ätit middag och ska kolla på gossip girl, så vi hörs mer imorgon!









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0