julafton 2013

denna dag har varit jättemysig med god mat, fina klappar, kalle anka och mysiga släkten.
sov sista halvtimmen på tomten är far till alla barnen eftersom jag vaknade så tidigt imorse..
jag är verkligen supernöjd med alla julklappar iår och jag ska visa dom för er tänkte jag!
sen ska jag kolla på one tree hill och efter det sova, imorgon ska jag träffa jennie! det ska bli mysigt :)

 
bild 1-5 är hemifrån.
bild 6-16 är ifrån hemma hos faster.
bild 17-25 är ifrån hemma hos mormor.
och dom sista bilderna är då årets julklappar, väldigt nöjd!
 


Kommentarer
Malin

Men guuuuud vad fin du är!

Svar: åh lilla gumman, du är så himla fin du med!
frida vågberg

2013-12-25 @ 20:54:48
URL: http://ournotebook.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0