klump och smärta

idag hade jag en lektion klockan 12, och det var ett studiobesök.
klockan 14 var det dags för ännu ett besök på hälsocentralen, har ju haft svårt att andas i ungefär lite mer än 3 månader, och läkaren sa ungefär rakt ut att jag led av ångest och skulle få lugnande tabletter, mamma var även med och läkaren sa att mamma var en dålig mamma som inte trodde på att jag hade svårt och andas och hon sa också att det inte fanns något fel på mig, hela jävla besöket vart så fel och jag vart så arg/ledsen så jag började grina..
tog prover också, för allergi och ska boka in en tid för att kolla om jag har astma, och så tog jag ett ekg. och jag hoppas typ att dom ska hitta nå fel på mig så läkaren hade fel!
efter läkarbesöket så åkte jag till farmor och bakade bullar, det årliga bullbaket, dock så hade farmor bakat alla bullar innan jag kom, men jag fick ta i och ur dom i ugnen samt he på pärlsocker.
så nu är hela frysen full av saffransbullar!

nu ska jag åka till mormor, ska sova där inatt, ska bli skönt!
jag är ledig imorrn, skulle gärna sovit hemma men dom ska fixa med avloppen så vattnet kommer inte funka, lagomt segt...
men skönt att slippa skola, ska höra med mormor om vi kan gå och fika.

men nu ska jag packa lite och invänta john, så vi hörs!


här var det närbild!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0