slut på helg

idag och igår har jag legat i soffan och sovit/kollat på film hela dagen, har mått sämst och tyskt synd om mig själv.
imorse låg febern på hela 40,1 och det kändes som jag skulle dö så fort jag ställde mig upp..
nu har den sjunkit till 37,8 men jag ska ändå va hemma på måndag och tisdag. på torsdag fyller jag år och på fredag är det tänkt en krogrunda så jag vägrar vara sjuk då!
siktar nu mest mot att bli feberfri, sen lite snorig har ju ingen dött av än så länge.

just nu visas en av mina absoluta favoritfilmer på tven, johan falk - kodnamn lisa.
men det vart paus för nyheter så tänkte starta en film i väntan på älsklings frank!
så det var det jag ville den här gången, vi hörs nångång.


här har ni ju utan nån som helst tvekan sveriges snyggaste kille, kanske tillochmed världens snyggaste!
snyggast är han ju i alla johan falk filmer, har ni inte sett dom vet ni ju verkligen vad ni måste göra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0