Dag 6 - min familj

för 7 år sen föddes min lillebror som heter anton, vi bråkar varje dag och ibland har jag lust att ge han världens jävla käftsmäll, men jag älskar honom ändå! tror jag...? jo det gör jag!
jag bor med mamma och anton, pappa jobbar borta mycket och kommer hem ibland, han kommer faktiskt hem på torsdag, men om jag ska va ärlig så är det skönt när han är borta för vi bråkar väldigt mycket..

med mamma har jag en jättebra relation, vi pratar om nästan allt och jag älskar henne över hela mitt hjärta, för det mesta. hahah nerrå, jag älskar henne mest av allt & alla!

ja jag har inte den roligaste familjen, jag hade önskat mig en storebror som skyddar en från dumma personer eller en storasyster som man kan dela sina hemligheter med, låna varandras kläder, ha myskvällar med osv..

jaja, nu orkar jag inte skriva mer, hörs mer imorgon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0