sjuk livet

fick en förfrågan att komma till johanna på roligheter men jag har över 39 i feber, har ont i hela kroppen & har inte ätit nått sen igår så alkohol och sjukdom gick inte ihop.. och det suger för jag vill så gärna ut!


ligger i soffan och lyssnar på musik och knarkar ipren och dricker avslagen cola, har stört ont i halsen så kan inte dricka kolsyra haha..

om ungefär en timme är det gladiatorerna, hoppas prime är med! hahah tönt_95..
imorgon ska jag försöka få med mig mamma till jula för att köpa ett iphonefodral man kan ha kort i, mycket smart anser jag!

nej men vi hörs!
juste, imorgon kommer dag 5 på listan också! eller senare ikväll, visar sig helt enkelt.
 
jaja, hejdå!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0