you suck

kan ju säga att ni sög på att kommentera på min frågestund iaf!
men ett fåtal frågor fick jag ju så svarar på dom nu!

Frida V - Snälla, du som har sån fin kropp kan du inte visa fler outfits?
- fin kropp har jag verkligen inte, men jag kan absolut börja visa mina outfits!

random - är du oskuld?
- nej det är jag inte
 
brukar du onanera?
- haha nej det brukar jag faktiskt inte göra.
 
gillar du att halvt visa din röv?
- ja jag finner det som väldigt underhållande!

kan du inte visa mer outfits?
- ska börja göra det nu!

få och oseriösa frågor, men mer outfits ska det bli nog för att jag har världens tråkigaste klädstil..

är hemma idag, har fortfarande feber och ont i hela kroppen..
så idag och ihelgen blir det till att va hemma och bli frisk!!

ska göra iordning en kopp te & fortsätta kolla på oc!
ska fota en fin sjukis outfit också!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0