2013-01-06

hej på er!
idag har jag inte gjort så mycket mer än och kolla på one tree hill och gjort min intervju till mediauppgiften, det blev lite knas sist jag gjorde den, men nu är den gjord och det känns så jäkla skönt!

nu sitter jag och väntar på mat, det luktar kyckling och vitlök i hela lägenheten så det blir säkert nå gott!

sen hade jag tänkt att ta mig ett bad och fräsha upp mig inför skolan imorgon, har ångest eftersom jag har lagt mig vid 3 tiden och vaknat efter 1 varje dag på det här lovet..
tur jag börjar 11,35 imorgon!

sen ska jag även äta middag med min faster nånstans i stan imorgon, jag hoppas på eastern palace eller lilla siam!

nu ska jag fortsätta kika på one tree hill medans jag inväntar maten, så vi hörs senare. eller imorgon!

jag har inga nya bilder och visa heller så..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0