asdf

idag (igår) har jag varit en sväng på stan med johanna, köpte min yranbiljett och kollade runt lite på stråket.
sen klockan 17 befann jag mig på stråket igen denna gång med mamma mormor och farmor, vi åt middag och lyssnade på marmelad orkestern som är standard på stråket, och det var så fruktansvärt kallt ute att jag hade på mig dunjackan och ändå frös jag, fyfan..
har även feber så det var en anledning till att jag frös så mycket..
imorrn om jag mår bättre så ska jag på stråket igen med mamma och anton för att lyssna på patriks combo, lätt en av dom bästa under stråket veckan!
nu ska jag fortsätta se på greys och sen sova, natti!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0