slut på ledigheten

ifredags började ju själva yran och jag var med hanna och elin, det var en hyffsat bra kväll och vi träffade mycket folk. fick sällskap hem av kristofer också, himla snällt!
igår var jag med elin på yran, då såg vi mer artister och träffade mer folk, hängde även på krogen också, stolt!
idag har jag varit med kristofer en sväng, gick runt i stan och så.
sen har jag ätit middag hos farmor och planerat när vi ska iväg och tatuera oss!
nu sitter jag och kollar på wallander med mamma, imorrn ska jag upp och jobba också. kommer jobba 3 veckor så bloggen kommer hamna åt sidan, men så fort jag får tid ska jag blogga!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0