3 juni

tågresan mot luleå i torsdags gick jättebra och jennie mötte upp mig på stationen på fredag morgon.
vi gick då och köpte frukost och åkte sedan hem till hennes mysiga lägenhet.
efter frukosten duschade vi och åkte sedan in till stan, fick med mig ett linne och en bh hem.
orkar inte berätta så mycket mer om fredagen.
på lördagen var vi hos oskars farmor som fyllde år och åt smörgåstårta <3
på kvällen gick vi på bio och såg baksmällan 3, hade inte sett varken 1 eller 2 men den var bra ändå!
sen igår gjorde vi inte så mycket, fick/köpte massa fina kläder av jennie, åt sedan kebab till middag innan jag hoppade på tåget som gick klockan 18.

idag har jag haft ett matteprov som gick sådär, hoppas verkligen jag klarar kursen!

nu ska jag se lite på tv och sen sova.
imorgon har jag skola till 16.15.. sen på kvällen kanske jag ska umgås med min vän hanna!

men vi hörs mer nån annan dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0