senaste dagarna

sen vi hördes sist har jag firat midsommar, firat både mamma och morfars födelsedag, sovit en himla massa, kollat på massa greys anatomy och varit med jennie.
midsommar spenderade jag med johanna, hanna, emma, elin och petronella hos hannas faster. det var mycket folk, hyffsat varmt och en bra kväll!
igår var jag med jennie, vi åt chirre och dirre, fixade naglarna och pratade om allt mellan himmel och jord, precis som en tjejkväll ska vara!
på lördag åker jag till gotland, det ska bli skönt och jag hoppas det blir lika bra väder som förra året för då var det helt sjukt vad varmt det var varje dag!
det är även almedalsveckan veckan vi är där, och då kommer det vara massa politiker och kändisar där så det blir roligt!
nu ska jag kolla på greys medans jag väntar på middag och sen kolla på nyaste wallander med min bror!
hörs

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0