under ett leopardtäcke

i fredags var jag på stan med kajsa, lämnade tillbaka ett linne och fick cashflow haha..
åt kebab också, drömmen!
sen på kvällen var jag med johanna och hade myskväll (äta chirre & dirre och kolla på film) det var mysigt och behövligt!
igår var jag först på sportfältet en stund och kollade på min brors matcher, dom förlorade dock tyvärr men han gjorde världens snyggaste mål, en ung zlatan!
sen åkte vi med john hem till mormor och började fixa maten tills farmor och mamma anlände, vi åt grillat och jag har aldrig varit så mätt i hela mitt liv, har typ fortfarande matkoma haha..
sen idag har jag inte gjort nånting, eller ja rensat garderoben lite och tvättat men det räknas som ingenting för det är så tråkigt!
ligger nu och läser bloggar och ska snart sätta igång lite one tree hill, har sett alla avsnitt hur många gånger som helst men det är ju så bra!!

imorgon börjar sista skolveckan och det känns otroligt skönt, skulle egentligen börjat sista året nu efter sommaren men jag gjorde det kloka valet att gå om och jag är helnöjd med det!
iallafall så har jag bara en lektion imorgon och den börjar runt 14, hur skönt?!?!?!

menmen, nu vill jag se på oth så jag ska göra det nu, men vi hörs helt enkelt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0