helgen

i fredags var jag ledig, så jag tog en sovmorgon och så, sen åt jag fin lunch med johanna på kebab baren, satt fint i magen det! sen vid 14 gick jag upp till skolan för jag hade ett möte med skolans kurator, det var riktigt skönt att få prata ut mig om allting!
sen var jag hemma på kvällen med mamma och anton och mös på med gladiatorerna och chips!

på lördagen gjorde jag inte så mycket förutom att äta middag hos farmor med anton, god mat som vanligt!

idag var jag uppe tidigt för att kolla på min brors basketmatcher o torvalla, dom förlorade dock men dom var jätteduktga så det var kul ändå.
sen var farmor hit på middag, vi åt kinamat och jag fick matkoma gånger 200!

sen vid 18 åkte jag till wendlas och hade ett danspass i 2 timmar med min gamla tränare elin, det var kul men jobbigt haha..

när jag kom hem så duschade jag och fika och så, sen skulle jag och mamma se på film men jag somnade om vaknade för ungefär en halvtimme sen så nu är jag piggelin.. tur man har sovmorgon imorrn!

nu ska jag kolla på one tree hill och försöka bli trött, vi hörs imorgon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0