jag lever

jag har bara inte orkat blogga, men nu när jag ändå är hemma och är sjuk så kan ni få ett inlägg!
sen senast vi hördes har jag ju haft lov, det gick riktigt fort men det var skönt och slippa skolan ett tag.
 
jag tog mig en tripp till sundsvall i onsdags med min mormor & morbror,
fick med mig ett par byxor, galgar, en tröja, en deoderant & ett iphoneskal.

ifredags var jag ut med tjejerna (hanna,elin,johanna) det var kul till en början men blev lite knas på slutet, så avslutade kvällen med mat på donken med hanna och sen tog jag en taxi hem.

inatt har jag inte sovit nånting, har mått illa som ett jävla as, kallsvettats och nu har jag fått feber..
på torsdag åker jag till stockholm med mamma, vägrar vara sjuk då!

nu ska jag lägga mig och kolla på nån film och försöka äta lite, vi hörs när vi hörs!


ja min rumpa ser konstig ut, men ville bara visa hur sjukt snygga dessa byxor är, på bikbok finns dom för 299 riksdaler


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0