xoxo

igår gjorde jag nationella i engelska & det gick hyffsat bra tror jag!
åkte sen hem och duschade och sov lite innan jag åkte på föreningsrugbyn med elin, hanna,emma & william. rolig match med slagsmål och bra intåg haha!
sen var jag hemma och tog det lugnt på kvällen.

idag har jag varit på stan med min mormor, fick 2 linnen av henne, gomormor <3
åkte sen hem till henne och åt världens godaste vienerbröd från wedemarks!
sen gick jag till småskruttarna och va med dom, dom har blivit så himla stora nu!

förövrigt så är jag sjuk.. igen.. har feber och är förkyld, jippi!

nu ligger jag i sängen och tänkte börja kolla på pretty little liars som jag har hört ska vara bra!
har ju några serier jag tänkte kolla på nu, grey's anatomy, gossip girl, sons, the hills & desperate housewives.
men vi börjar med pll.

vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0