1 november

egentligen är det ju den 2 november nu, men jag började skriva på ett inlägg ikväll men jag somnade till lite så jag skriver ett nytt.

idag har jag vart hos tandläkaren, skulle inte fixa ett fäste utan jag SKULLE TA BORT TANDSTÄLLNINGEN!!!!!!
det tog ungefär 2 timmar och putsningen var ju fan det värsta men nu är den borta och det känns så jäkla bra!
satte in den på överkäken 31 januari 2012, och på nederkäken 1 oktober 2012 och tog ut båda idag (igår) 1 november, hade i den i 639 dagar, det är himla många dagar det!
har fått en skena jag ska ha på mig nu en vecka dygnet runt och den skaver och jag får ont i huvudet av den.. men efter den här veckan ska jag bara ha den på nätterna tur nog!

iallafall, efter tandläkarbesöket så åkte jag på edenbos och köpte med mig fika som jag sedan tog med mig till mammas jobb, det uppskattades kan jag säga!
sen gick jag hem och duschade och fixade gomiddag bestånde av laxpasta.

sen nu ikväll har jag vart på basket med mamma & anton, det var derby mot sundsvall och det var en himla match men vi vann!!!

nu har jag inte så mycket mer att säga, ska kolla på gossip girl nu och sen sova tänkte jag!
tänkte lägga ut bild på hur mina tänder blev men det funkar inte att he över dom till datorn nu så jag fixar det imorrn!

natti :D


Kommentarer
Malin

"egentligen är det ju den 2 november nu, men jag började skriva på ett inlägg ikväll men jag somnade till lite så jag skriver ett nytt."

Hahahahha Frida<3

Svar: hahah inte lätt alla gånger! <3
frida vågberg

2013-11-02 @ 10:37:38
URL: http://ournotebook.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0