älskade helg!


3 bilder från gårdagens tacomys med 3 mysisar
efter filmen gick vi på willys och köpte lite godis och sen gick vi tillbaka till malin och såg på cujo, en kuslig film om en rabieshund från 1980 talet, ni borde se den!
när vi hade sett klart filmen så satt vi bara och pratade om precis allt möjligt, allt från skolan till sex och toabesök.
jag vart så äckligt mätt av tacosen och godiset så jag låg med uppknäppta byxor i malins soffa och på hennes golv ända tills bussen gick hem vid 23.15, eller om jag ska va ärlig så knäppte jag upp byxorna redan när jag kom till malin för jag visste att jag skulle bli så mätt hahah!

nu idag har jag kollat på massa gossip girl, ska va med min bror ikväll så vi har köpt chips samt dricka och ska kolla på filmer och försöka hålla sams.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0