best ink

igår gjorde jag inte alls mycket, kollade på gossip girl, åt godis, kollade lite på pippi långstrump. sen kände jag att jag behövde komma ut så jag tog med mig min bror och åkte till mormor en sväng, var där en timme ungefär och sen fick vi skjuts av john till ica där jag mötte upp johanna. vi handlade chirre & dirre och åkte till mig och kollade på film.

nu idag har jag även då kollat på gossip girl, tagit favorit söndags duschen, avverkat en fotouppgift, min bror agerade modell!
nu ska jag kolla på best ink och sen får vi se vad som händer.

och påtal om ink, jag ska ju snart tatuera mig igen, eller ja typ när jag har fyllt år och fått massa pengar. ska göra 2 stycken, den ena har jag vetat länge att jag vill göra och jag har även bestämt mig för den andra jag ska göra! men kommer inte visa nånting förrän jag har gjort dom och är helt säker på motivet!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0