den som väntar på nå gott..

vet aldrig hur jag ska börja mina inlägg, skriver typ alltid hur skoldagen har varit eller att jag har ont i magen haha..

men har iallafall vart på skolan idag och dagen gick faktiskt rätt snabbt!
har inte gjort så mycket på skolan idag känns det som, har i princip redigerat klart intervjun jag gjorde med olof så det  är bra och på fotolektionen gick vi igenom uppgiften vi fick och sen gick vi igenom den nya som verkar ganska svår och efter det slutade vi!

påtal om nått helt annat så längtar jag sjukt mycket till jul, jag älskar jul!
älskar att köpa julklappar, älskar kalle anka och mommas köttbullar och att va med min lilla familj.
fyller även 18 stora år om 37 dagar så då är det 42 kvar till självaste julafton!
önskar mig inget annat än pengar eftersom jag ska ha till körkortet, 
men en systemkamera och ett par primeboots vore verkligen inte fel! så jag vill verkligen ha det eller iallafall bidrag till det :D

men nu ska jag kolla på nån film och spela candycrush, standard! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0