frida hissar & dissar

tummen upp:
- swefilmer, det finns ungefär alla filmer och serier man kan tänka sig, älskar söndagar för det är en riktig swefilms dag med serier & disneyfilmer!

- malin, angelicca & ida, ni 3 tjejer får verkligen mina skoldagar att gå igenom, vet inte vad jag skulle göra om vi inte gick i samma klass, ni får mig alltid på bra humör, lyssnar alltid på när jag har nått och berätta & det bästa, jag kan vara mig själv med er, big love to you girls <3

- wendlas, ett ställe jag aldrig skulle klara mig utan! det är så himla mysigt och sitta där och äta och bara prata med dom man dansar med och jag älskar danserna i år!!

tummen ner:
- snö, visst det är väl mysigt när första snön kommer och så, men jag tycker bara den kan va här under december månad för jag kopplar snön till julen.

- skoluppgifter som måste in men som man verkligen inte orkar göra, har varken lust eller tid.

- östersunds hälsocentral och akuten, varenda gång jag ska dit och ta prover för jag har ont eller har ont på nått ställe så kan dom inte säga vad det är och vad dom än säger att man ska göra så hjälper ingenting.. har haft magproblem i snart 5 år och inte en enda levande människa kan berätta vad det är för fel..
snart så skär jag ut alla organ i magen...



stor bild..


Kommentarer
Malin

Aww, gölle! <3

2013-11-10 @ 19:20:59
URL: http://ournotebook.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0