hela sverige bakar

just nu sitter jag och fikar samt kollar på hela sverige bakar, det är en tjej från östersund med så det är häftigt!
idag började jag 12.55 med engelska, sen klockan 14.30 hade jag ett läkarbesök som gick hyfsat bra och 15.30 slutade jag för dagen.
gick då ner till wendlas och åt & sen hade jag en timmes dans, älskar torsdagsdansen!
när jag slutade fick jag skjuts av john till valla för att kolla på min brors innebandyträning.
imorgon är det min absoluta favoritdag, freeeedag!
har bara engelska och ival så det är bra.
en annan sak som är bra är att min favorit i gladiatorerna (tönt frida) prime aka mikael hollsten ska komma till wargen och hålla en föreläsning och jag hoppas verkligen vi får gå dit och kolla!!
sen ska jag på basket med mamma och anton & efter det ska jag troligtvis ut med elin och johanna, annars ska jag träffa min vän ;)

och juste, jag har träningsvärk ifrån helvetet för igår så körde vi crossfit på idrotten och det var det värsta nånsin!
kommer aldrig mer träna..

men nu orkar jag inte skriva mer, vi hörs nånting imorrn, annars på lördag!



älskar mina tänder och jag älskar mitt leende!
om eran tandläkare säger att ni behöver tandställnin, tveka inte en sekund!
det gör ont, det gör faktiskt jävligt ont men det blir så himla bra när det väl är klart så använd tandställning!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0