helgen är kommen!

idag slutade jag vid 12 istället för 13.50, skööönt!
såg film på ivalet, när lammen tystnar - tyckte den var jätteläskig när jag var liten men nu var den bara äcklig..

sen jag kom hem har jag duschat, fikat, sminkat mig, blåst håret och nu dricker jag hallondryck som jag fick av bror min!
ska platta håret nu och sen välja ut kläder.

klockan 16,29 ska jag befinna mig på en buss till malin, ska äta tacos och mysa med henne samt ida och angelicca, det blir toppen! och efter det ska jag nog träffa en kåmpiz, fint det med!

men nu ska jag starta plattången, så vi hörs mer imorgon annars på min instagram - fridavagberg
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0