nu mår inte magen bra

kom aldrig iväg till mi friendo, får ta det nån annan dag istället!
har istället drabbats av en fruktansvärd mensvärk..
jag har pstav istället för ppiller så jag får i princip aldrig mens, kommer inte ihåg när jag hade det sist.
men ikväll var den tvungen att hälsa på och eftersom jag inte kommer ihåg när jag hade det senast så kommer jag ju defenitivt (stavade jag rätt?) inte ihåg hur j*vla ont det gör att ha mensvärk, var ju ett rent helvete när jag gick på ppiller..
så ikväll ska jag äta choklad och chips och trycka ipren! mensvärken ska BORT!!!!

kanske lite to much info, men vad gör väl det en fredagkväll som denna?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0