bara 2 dagar kvar!

sen vi hördes sist, alltså i lördags har jag typ inte gjort nånting alls känns det som.
åt middag hos mormor i söndags, gott var det ju!
sen kom jag hem i lagom tid till ink master och solsidan, tror det kommer bli en bra säsong av solsidan då den inte kommer vara bara rolig den här gången, utan lite mer seriös.
i måndags hade jag ont i magen precis hela dagen, så jag dansade inte men jag var där och titta och var med när det lades på några nya steg.
igår var jag hemma från skolan mellan 8.15 till 13.30, hade en tid hos hälsocentralen så därför var jag hemma.
men jag fick inte det svaret jag ville ha, får aldrig det när jag ska kolla magen.. blir så less!!
ska tillbaka dit imorrn tidigt som stryk och ta alla möjliga prover som finns. 
ska även pröva äta helt laktosfritt i en månad så vi får väl se hur det här går.
idag slutar jag runt 16 och då ska jag ner till wendlas för 1½ timmes dans, sen efter dansen ska jag träffa min moster så det blir trevligt!
nu ska jag försöka rita klart min logga så vi hörs helt enkelt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0