det här med rubriker alltså..

igår var jag på basket med mamma, malin, anton & elias, jämtland mötte södertälje & vi vann tyvärr inte men det var kul att titta ändå!
dock så mådde jag så sjukt illa under hela matchen och även efteråt så jag trodde verkligen jag skulle bli sjuk..
och jag skulle träffa johanna och elin efter matchen men det var bara att åka hem och försöka vila bort illamåendet och jag somnade till en stund i soffan så jag sov bort det, riktigt skönt!
idag har jag bara legat i soffan och kollat på film, tog en paus och gick och fixade tacos till mig och anton men nu är jag tillbaka i soffan under filten och ska kolla på twilight.
imorrn är det söndag vilket betyder ink master & även en ny säsong av solsidan, hoppas verkligen att den ska vara värd att titta på!

medans jag kolla på film tänkte jag att ni skulle få underhålla mig på ask.fm och snapchat!
http://ask.fm/fridavagberg
snapchat: fridavagberg



 vi tar en gammalgammal bild på mig och anton, söta!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0