hissar och dissar

hiss
* mat, vem älskar inte mat liksom?!
* swefilmer, vet inte hur många timmar jag spenderar framför swefilmer varje dag och kollar olika serier!
* det är inte många dagar kvar tills det är lov!

diss
* tandställning, den sitter hårt, den ska sitta i länge, det fastnar mat överallt och jag får fetaste jävla skavsåren.. tur jag ska dit på onsdag, kanske jag får reda på när jag ska ta ut den!
* ont i magen, jag kommer nog bli känd för min mage, har ont hela tiden och ingen vet vad det beror på..
* träningsvärk, visst det  är skönt ibland, men när man knappt kan gå, sitta eller skratta så är det fanimej illa!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0