in the night air

igår var det fredag och första lovdagen, älskar lov!
hade en väldigt kort skoldag, började kvart över 8 med lite engelska, sen hade vi kort mentorstid och sen gick jag ner till biostaden för mitt ival skulle kolla på massa filmer där, klockan 12 gick jag och mötte johanna och hon följde med mig upp på skolan så jag kunde äta lunch, tacos var det men det var inte gott..
när jag hade ätit så gick jag ner på stan och mötte jennie som har kommit hem!
vi gick runt och kollade och sen fikade vi på wedemarks, måste ju tänka på laktosen så det fick bli kladdkaka utan grädde för mig, funkade det också!
åkte sedan hem och fixade mig lite innan jag åkte till johanna för att hjälpa henne med middagen, hon fyllde vuxen igår så hon bjöd på middag och tårta, jättemysigt var det!
jag, hanna, elin & sandra köpte en gemensam present åt henne och hon fick sig en dildo!
sen vart det ju dags för dom att gå på krogen och jag som fortfarande är 17 fick gå hem, saknade hanna där så vi kunde vart med varandra när dom andra drog på krogen menmen, snart är jag också 18!

idag har jag och mamma städat lägenheten och sen har jag mest legat i soffan och varvat med att kolla på film och lyssnat på musik, älskar lördagar!
imorgon så får jag besök av 3 favoriter, men det kan jag berätta mer om då för nu hade jag tänkte lyssna mer på musik och spela candy crush!

vi hörs mer imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0