twilight

har som vanligt fullt upp och ingenting att skriva om men jag ska göra ett försök nu!
jag dansade i måndags, onsdags & torsdags, lika kul som vanligt och ack så bra danserna är!!
i fredags hade jag möte på skolan med mamma som förövrigt gick bra, sen åt vi  lunch på törners, så sjukt god panini!
efter det gick jag och skrev in mig på körskolan, så fort körkortstillståndet har kommit så ska ja ut och övningsköra, hoppas på körkortet inom ett halvår!
på kvällen var jag med johanna, vi åt chips med dipp & såg på idol.
igår gjorde jag typ ingenting på hela dagen, min gudmor var här och åt middag och så men annars gjorde jag inte så mycket.
idag har jag vart på lövsta och kollat på min brors fotbollsmatch och även gjort en fotouppgift som ska va klar på tisdag.
nu sitter jag och kollar på första twilight med mamma, älskar dom filmerna!
ska snart ta fram lite fika och kolla om jag får sovsällskap.
imorrn är det måndag, ny skolvecka & även ny dansvecka.
menmen, vi hörs nånting!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0